Hartstichting
Is deze mail onleesbaar? Of ontvang je ‘m als tekst? Bekijk dan de webversie >>

Teken op rookvrij.nl!
Geef eenvoudig aan dat jouw sportvereniging rookvrij moet worden op rookvrij.nl. Zo kan iedereen zien dat er behoefte is aan bescherming van kinderen tegen de verleiding om te gaan roken en tabaksrook. Inmiddels is er al ruim 50.000 keer getekend voor een rookvrije sport- of speelplek. Waar wacht jij nog op?
Teken Nu

Thijn (12) maakte zijn voetbalvereniging rookvrij
Wanneer Thijn tijdens het voetballen sigarettenrook in zijn gezicht krijgt, wordt hij aan het denken gezet: waarom is mijn club nog niet rookvrij? Hij besloot zijn club rookvrij te willen maken en ging ijverig aan de slag.
lees zijn verhaal

Rookvrije sportplekken in Nederland
Op veel plekken in Nederland kunnen kinderen al rookvrij opgroeien. Een overzicht van alle rookvrije verenigingen vind je op de kaart. Zet jij jouw club ook op de kaart?
Bekijk de kaart

Staat een rookvrije vereniging ook op jouw verlanglijstje?
Wij spelen voor goedheiligman en bieden gratis rookvrij-borden aan voor verenigingen die nu overgaan op een (deels) rookvrij sportterrein.
aANVRAGEN GRATIS borden

FC Abcoude in VI
 “FC Abcoude zijn we met z’n allen. Ook de keuze om de club geheel rookvrij te maken is met z’n allen besloten”, aldus Luc van Lonkhuijzen enthousiast voetbalvader en gynaecologisch oncoloog in weekblad Voetbal International (VI).
Ga samen voor rookvrij

IS JOUW GEMEENTE FAN VAN ROOKVRIJ SPORTEN?
Verschillende gemeenten brengen rookvrije sport onder de aandacht. In de gemeente Hellendoorn is breed draagvlak voor rookvrij sporten. Hoe dit komt? Voetbalclub Hulzense Boys zette rookvrije sport op de kaart bij de gemeente, met als resultaat dat de gemeente sportverenigingen nu stimuleert aan de slag te gaan met rookvrij.
LAAT JE AANMOEDIGEN

rookvrije generatie op
social media
Blijf via Facebook, Twitter en You Tube op de hoogte van nieuwe