Hartstichting
Is deze mail onleesbaar? Of ontvang je ‘m als tekst? Bekijk dan de webversie >>

Rookvrij door rookvrij.nl
Binnen één dag had de helft van de leden al een handtekening gezet. Rugbyclub de Scrumbocks in Tiel is sinds 1 januari dit jaar een rookvrije vereniging mede dankzij rookvrij.nl. Benieuwd of er ook is getekend voor jouw club? Ga naar rookvrij.nl, klik op het kopje sportvereniging en zoek op de kaart!
Teken ook!

Zet jij jouw club ook op de kaart?
Op veel plekken in Nederland kunnen kinderen rookvrij spelen en sporten. Momenteel telt Nederland ruim 800 rookvrije sportverenigingen! Ga je met ons mee richting de 1000?
de score tot nu toe

De bal ligt bij jou!
“Er hoeft maar één persoon op te staan, om een hele vereniging rookvrij te krijgen,” aldus opa Piet. Hoe je een rookvrije vereniging voor elkaar krijgt? Ga in gesprek! Benoem bijvoorbeeld dat er al veel sportverenigingen aan de slag zijn met rookvrij.
meer tips voor een gesprek

Rugby Nederland sluit aan
Een vliegende start van het nieuwe jaar voor de Rugbybond! De bond zet zich nu ook in voor een Rookvrije Generatie en stimuleert ruim 90 rugbyverenigingen om rookvrij te worden. Veel clubs hebben de stap naar een rookvrije vereniging al gezet of denken hierover na.
Leer van andere clubs

Verenigingen die afgelopen jaar mooie rookvrije stappen hebben gemaakt zijn genomineerd voor een Rookvrije Generatie Award. Raak geïnspireerd en stem op jouw favoriet. Wie weet win jij volgend jaar zo’n mooie award.
Stem nu!

PSV maakt THUISWEDSTRIJDEN ROOKVRIJ
Vers van de pers: met ingang van volgend seizoen is het Philips Stadion tijdens de thuiswedstrijden rookvrij. Wij juichen dit besluit toe! Trainingscomplex de Herdgang is sinds de zomer al rookvrij. Eens kijken wat deze ontwikkeling de Eredivisie brengt komend seizoen.
LEES het nieuwsbericht

Bekijk ons nieuwe tenue
Net als in de sport krijgt ook onze website eens in de zoveel tijd een nieuw tenue! Op zoek naar nieuwe promotiematerialen voor je vereniging? Of wil je succesverhalen van andere verenigingen lezen?
NEEm snel een kijkje

rookvrije generatie op
social media
Blijf via Facebook, Twitter en YouTube op de hoogte van nieuwe